Uslovi kupovine B2C

USLOVI I NAČIN KUPOVINE Posetom ili kupovinom na ovom web sajtu prihvatate uslove kupovine koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate pre svake kupovine i upoznate se sa pravilima koja primenjujemo prilikom prodaje i isporuke.

Prodaja robe putem naše online prodavnice www.belicomputers.rs obavlja se u okviru PROIZVODNO,TRGOVAČKO I USLUŽNOG PREDUZEĆA BELI DOO SREMSKA MITROVICA, ulica: Stevana Sremca 65, šifra delatnosti: 1721 - Proizvodnja talasastog papira i kartona i ambalaže od papira i kartona, matični broj: 08285101, PIB: 100790034, web adresa: belicomputers.rs, kontakt telefon: +381 22 639 252, kontakt e-mail: office@belicomputers.com

Korisnički servis (podrška za kupce)
Telefon: +381 22 639 252
E-mail adresa: b2c@belicomputers.rs

1 Radno vreme
Beli DOO online prodavnica radi od 00-24h, 7 dana u nedelji, 365 dana u godini. U slučaju određenih tehničkih problema ili tokom redovnog održavanja, web sajt može biti određeni vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni jasnim isticanjem poruke na web sajtu.

2 Proces naručivanja
Sve artikle koje smo prikazali na našoj internet prodavnici http://www.belicomputers.rs možete poručiti, na vrlo brz i jednostavan način. Sve što je potrebno da uradite je da pronađete artikal koji želite, i ostavite svoje podatke, a mi ćemo se potruditi da vam sva roba koju ste naručili stigne u roku od 2-5 radna dana.
Do proizvoda koji želite da naručite možete doći na više načina i to: klikom na određenu kategoriju gde će Vam se prikazati svi proizvodi koji pripadaju toj kategoriji, korišćenjem pretrage, pristupom određenoj stranici kao što su: "Novo u ponudi", "Proizvodi na akciji" i sl.
- Kada pronađete proizvod koji želite da naručite, kliknite na njegovu sličicu ili naziv pored sličice da uđete na stranu sa detaljnim prikazom ili na dugme "U korpu" ukoliko želite odmah da kupite,
- Na strani sa detaljnim prikazom kliknite dugme "U korpu" da biste ubacili proizvod u svoju korpu za kupovinu,
- Klikom na ikonicu korpe, a zatim na dugme "Pregledaj korpu" ili "Završi narudžbinu", prikazaće Vam se strana sa sadržajem korpe. Za nastavak procedure naručivanja kliknite na dugme "Završite narudžbinu",
- Prikazaće Vam se stranica sa detaljiima narudžbine, kao i formular u kome unosite Vaše kontakt podatke. Popunite formular, potvrdite da ste saglasni sa uslovom kupovine, a zatim kliknite odaberite način plaćanja,
- U zavisnosti od odabranog načina plaćanja, prikazaće se deo sa informacijom o plaćanju. Da bi završili proces kupovine, u zavisnosti od odabranog načina plaćanja, kliknite na dugme "Potvrdi kupovinu" ako ste se odlučili za plaćanjem prilikom preuzimanja ili uplatom na tekuči račun. Ako ste odabrali plaćanje platnom karticom pojaviće vam se polja u koju morate da unesete sledeće podatke: broj kartice, ime vlasnika kartice, datum isteka kartice i cvv broj kartice (odnosno verifikacioni broj kartice) - to je broj koji obično stoji na poleđini kartice, nakon broj kartice (može da bude prikazan kompletan broj kartice sa 16 cifara ili samo zadnje 4 cifre) stoji poseban kod koji se obično sastoji od 3 cifre (kod nekih kartica ima i sa 4 cifre), i taj trocifreni broj je vaš cvv broj kartice. Eventualno može vam se tražiti da unesete tip (brand) kartice. Nakon unosa svih ovih podataka kliknite na dugme "Plati".
Napomena: Obavezno proverite porudžbenicu, odnosno da utvrdite da li ste poručili sve stvari koje ste želeli ili ste možda izostavili neki artikal, pogrešili u broju ili veličini. Na ekranu će vam se pojaviti podaci svih artikala koje ste prethodno "stavili u korpu". Ukoliko su svi podaci ispravni tek onda potvrdite narudžbinu.
- Nakon toga, na sledećoj stranici ćete dobiti informaciju da li je proces narudžbine uspešno završen. Ako je proces naručivanja uspešno izvršen na Vašu email adresu će stići email poruka sa statusom i detaljima porudžbine. U slučaju da ste plaćanje izvršili platnom karticom prikazaće se informacije o statusu transakcije (da li je transakcija uspešna, ID broj porudžbine koji je jedinstvane za svaku porudžbinu, iznos koji ste platili, valutu u kojoj je transakcija obavljena, zadnje 4 cifre kartice sa kojom ste izvršili plaćanje i tip ili brand kartice, autorizacioni kod banke – broj jedinstven za svaku uspešnu kartičnu transakciju, i datum i vreme kada je transakcija izvršena.)

Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili nedoumice u vezi sa procesom narudžbine, slobodno nas kontaktirajte. Naš tim za podršku će Vam rado pomoći.

3 Obrada narudžbine i način plaćanja
Plaćanje je moguće izvršiti na više načina i to: plaćanjem pouzećem po prijemu pošiljke, plaćanje platnom karticom na veb sajtu prodavca, uplatom na tekući račun prodavca.
Prodavac preko administrativnog dela web sajta pregleda nove narudžbine sa informacijama o naručiocu, mestu isporuke i naručenim proizvodima.
Nakon evidentiranja narudžbine prodavac organizuje isporuku paketa, pakuje naručene proizvode i šalje ih na naznačenu adresu isporuke.

4 Cene i opis proizvoda
Sve cene proizvoda navedene na sajtu su krajnje cene sa uračunatim PDV-om, iskazane u dinarima (RSD), vidljivo istaknute uz svaki artikl i bez uračunate cene za isporuku, sem u slučaju kada to nije posebno naglašeno. Obavezujemo se da ćemo prihvatiti svaku cenu po kojoj ste napravili narudžbenicu bez obzira da li se cena proizvoda na tržištu promenila nakon kreiranja narudžbenice. Takođe zadržavamo pravo da otkažemo narudžbenicu uz slanje email obaveštenja kupcu ukoliko je došlo do grube greške prilikom postavljanja cene na našem web sajtu.
Mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na belicomputers.rs.
Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Slike ne moraju biti 100% identične proizvodima. Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku.

5 Cena i način isporuke
Cena isporuke nije uračunata u cenu koja je jasno prikazana pored svakog proizvoda, i zavisi od uslova isporuke, kao i cenovnika kurirskih službi.
Isporuka se vrši kurirskom službom na adresu koju je kupac izabrao prilikom naručivanja. Kako bi isporuka bila uspešna, prodavac će kurirskoj službi dostaviti ime, prezime i kontakt telefon kupca.
U slučaju da je naručeni proizvod na stanju, rok isporuke je 2-5 radnih dana od trenutka kada isporučilac evidentira uplatu na svom računu. U slučaju kada naručeni proizvod trenutno nema na stanju, kupac će biti obavešten o roku isporuke.
Potrebno je da periodu roka isporuke na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, pozvaće vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i dogovoriti novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni drugi put ne pronađe na adresi, pošiljka se vraća u naše prostorije.
Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizuelno pregledati paket, da ne postoje slučajno vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transpornta kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, imate prava da odbijete prijem pošiljke i odmah nas obavestite pozivom na telefon ili putem emaila koji su objavljeni na ovom veb sajtu. Ukoliko je pošiljka na izgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.
U slučaju kašnjenja isporuke, kupac ima pravo da odustane od kupovine i u tom slučaju će sav novac biti vraćen.

Napomena: Isporuke kupljenih proizvoda se ne vrše nedeljom i državnim praznicima.

6 Saglasnost i promene uslova kupovine
Beli DOO zadržava pravo da može menjati ove uslove kupovine bez prethodnog obaveštavanja svojih kupaca. Svaki kupac prilikom naručivanja proizvoda može proveriti trenutno važeće uslove kupovine.

7 Reklamacije
Roba koja se prodaje putem Internet prodavnice www.belicomputers.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u deklaraciji. Saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom.
Beli DOO ne preuzima nikakvu odgovornost za greške kupaca, proizvode pogrešno kupljene ili bilo koje druge greške koje se odnose na Vaše postupke prilikom kupovine na Web sajtu.
U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na našu uslugu ili proizvod koji ste poručili kod nas, budite slobodni da nas kontaktirate a mi ćemo ispuniti sve zakonski definisane obaveze za prodavca, na isti način kao da ste robu kupili u klasičnoj prodavnici. Budite sigurni da smo rešeni da ispravimo svaku načinjenu grešku i da rešimo svaku nastalu situaciju.

Reklamaciju podnosite popunjavanjem online reklamacionog lista na linku: Reklamacioni list ili na bilo koji kontakt telefon ili email adresu istaknutu na ovom veb sajtu.
Proizvodi koji dolaze u direktan kontakt sa intimnim delovima tela ne podležu reklamaciji.

Jednostrani raskid
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti. Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak. Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak. Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Jednostranim raskidom kupac se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povraćaja robe.
Kupac gubi pravo na jednostrani raskid samo uz njegovu izričitu saglasnost pre isteka vremena u kome je dozvoljen jednostrani raskid ugovora.
Obrazac jednostranog raskida ugovora možete preuzeti ovde i ukoliko ne stigne sa proizvodom smatraće se da vam je isporučen tj. dostupan za preuzimanje.

Povraćaj kupljene robe
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, osim u slučaju kada kupac dobije u startu neispravan ili pogrešan artikal.
Troškove slanja robe na servis ili njihove zamene, snosi kupac.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i prvobitnom stanju i originalno neoštećenom pakavanju. U suprotnom se ne obavezujemo za primanje paketa.

Povraćaj novca
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Izbnos se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod vraćen neoštećen i ispravan.
Prilikom povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro, MasterCard, Dina ili AMEX kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Obavezno proveriti sastav paketa nakon prijema robe od strane kurirske službe!
Rok za podnošenje reklamacije za neispravnost u startu je 24h


Plaćanje i dostava

Način plaćanja možete izvršiti na više načina i to:
- Plaćanjem kurirskoj službi prilikom preuzimanja naručenih proizvoda.
- Uplatom na naš tekući račun - Raiffeisen banka 265-3300310017813-18
- Plaćanjem proizvoda na našoj internet prodavnici platnim karticama - VISA, Maestro, MasterCard, AMEX ili Dina koje podržavaju plaćanje preko Interneta.
Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i Banca Intesa i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.

Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.

Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , novac rezervisane na Vašem računu se oslobadjaju i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih.

Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

Zaštita privatnosti korisnika
U ime PROIZVODNO,TRGOVAČKO I USLUŽNOG PREDUZEĆA BELI DOO SREMSKA MITROVICA obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u PROIZVODNO,TRGOVAČKO I USLUŽNOM PREDUZEĆU BELI DOO SREMSKA MITROVICA (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita podataka kartice
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce - AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

PCI DSS Standardi - AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

Kada se podaci o kartici kupca, na njegov zahtev ili odlukom trgovca TOKENIZUJU, (pothranjuju na sertifikovan način za kasnije korišćenje), ti podaci se čuvaju na AllSecure PCI-DSS level 1 sertifikovanim serverima. Tako tokenizovani kartični podaci se prenose na potpuno bezbedan i sertifikovan način. Trgovac ni u jednom trenutku nema pristup podacima o broju kartice i drugim osetljivim podacima, već dobija referentni broj (token) koji samo on može koristiti u skladu sa uslovima ugovorenim sa kupcem. Kupac ima mogućnost deregistracije prethodno registrovane kartice, kao i promene detalja ranije tokenizovane kartice.

Povraćaj sredstava uplaćenih preko platne kartice
U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro, MasterCard, AMEX ili Dina kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Izjava konverziji
"All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site."

"Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu."

Besplatna poštarina
U slučaju da ste ostvarili besplatnu poštarinu, iznos koji treba da platite je samo cena poručene robe koja je navedena na sajtu i bez dodatnih provizija i poštarina. Ako je iznos naručenih proizvoda manji od iznosa za koji se ostvaruje besplatna poštarina, pored iznosa za naručenu robu, platićete i troškove dostave kurirskoj službi.

Način i uslovi isporuke
Svi proizvodi poručeni putem naše web prodavnice koje imamo na zalihama, a isporučuju se na teritoriji Srbije, biće Vam isporučeni u roku od 2 do 7 radnih dana od trenutka prijema porudžbine.
U slučaju kašnjenja isporuke, kupac ima pravo da odustane od kupovine i u tom slučaju će sav novac biti vraćen.

Potrebno je da periodu roka isporuke na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, pozvaće vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i dogovoriti novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni drugi put ne pronađe na adresi, pošiljka se vraća u naše prostorije. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizuelno pregledati paket, da ne postoje slučajno vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transpornta kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, imate prava da odbijete prijem pošiljke i odmah nas obavestite pozivom na telefon ili putem emaila koji su objavljeni na ovom veb sajtu. Ukoliko je pošiljka na izgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Sve pošiljke predate kurirskoj službi do 16 h, od ponedeljka do petka biće vam isporučene sledećeg radnog dana u periodu od 08 do 16 h. Pošiljke koje predamo u petak biće Vam isporučene u subotu ili ponedeljak. U dane vikenda kurirske službe ne preuzimaju pošiljke, tako da se porudžbine primljene tokom vikenda otpremaju u ponedeljak.

Nismo u mogućnosti da preciziramo tačno vreme isporuke, pa Vas zato molimo da pažljivo birate i upišete adresu dostave (na primer, možete dati adresu na poslu kao adresu isporuke). Za više detalja oko isporuke posetite sajt kurirske službe.


U slučaju spora nadležan je sud u Sremskoj Mitrovici.